My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Egy elmaradt bejegyzes...

2012.05.31. 09:45 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Szep reggelt!

Tudom, tegnap nem jelentkeztem, de ma karpotlasul kozlom mindenkivel, hogy osszecsomagolva itt ulok a suliban es mar csak par ora valaszt el attol, hogy elinduljak a vonatallomasra!!!! El se hiszem, hogy hazamegyek :D Keszen ugyan meg nem allok, de azert jo az erzes. Ma reggel eleg koran keltem, lementem meg turtam egy sort a ruhak kozott, mielott ment charitybe es most megjobbakat sikerult beszereznem mint multkor :D Beleertve egy cipot is... Jo dolog gazdag muksokkal tanulni egyutt akik hetente valtogatjak a ruhaikat :D Foleg most, hogy gyakorlatilag minden ruha ramjon eleg nehez otthagyni oket :D Szoval vegul belegyomoszoltem azokat is a borondombe ami igaz 24 kilot nyom most de kezi borondom egyaltalan nincs csak a laptop szoval hatha rendben lesz ez igy.

Tegnap ebedre salatat ettem, de olyan rosszul lettem tole utana, hogy nem mentem vegul gymbe helyette inkabb bealudtam a konyvtarban amig a tobbiek az oreg nenikkel tancoltak a tea dance partyn :D Utana szepen hazasetaltam es amikro lattam, hogy megerkezett a leggingsem nagyon megorultem, nem is szamitottam ra, hogy ilyen hamar ide er es meg anyunak is mazlija van mert epp megjottek a fulbevaloi amit anno rendelt :D Szoval nezegettem magam egy darabig a tukorbe, hogy milyen jol is nezek ki majd alvas utan lebattyogtam dolgozni. Remeltem, hogy nem igy lesz, de megis... a mosogato tovabbra sem mukodott, szoval kezzel mosogattunk, szoval eleg undorito maradt minden. Vegul megjavitottak a gepet mielott mi szedtuk volna a kajankat, ugy hogy legalabb az en tanyerom tiszta volt :D Miutan ma is elfogyasztottam minden napossa valt "cezar salatamat" felbattyogtam a szobamba elvegeztem az utolso simitasokat is es nekialltam az angolesszemnek ami azt hiszem nem is siekrult olyan rosszul. Vegul ugy dontottem nem gyotrom magam a pszichologiaval es szarok bele menjen a francba a tanar kihagyom a 3. orat es csak angolra megyek be az essze irasra.

Nem sokara talalkozunk mindenkinek szep napot! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr464556582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása