My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Viva sunshine viva off day:]

2011.05.10. 10:14 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

05.10. Kedd
Eljött egy fantasztikus napsütéses off nap az életemben:D Anyuval lementünk a városba körülnézni, és mivel nem működött a telefonom újat venni. Hát a telefonosnál nem volt az amelyiket szerettem volna, ezért nem lett új, de! a régi újra üzemel:D Meglátogattuk Sanyit az új munkahelyén is. Csinált nekem finom forrócsokit.:] Eközben felhívtam a Dórit, aki épp a töri órára várt. Igazából nem sok értelmes dologról beszéltünk, de legalább hallottam a hangját.:) Ezek után lementem a vízhez fotózkodni, hogy legyen egy pár napsütéses kép is nálam. Benéztünk pár boltba, majd elmentünk Paigntonba megnézni az ottani telefonost. Sajnos kiderült, hogy ott nincs is ez a szolgáltató.:D Visszajöttünk Torquayba, lementünk a partra, meg az ottani parkba, ott ellőttünk pár képet, és utána bementünk a primarkba nadrágot nézni meg ruhát. Igaz még délelőtt találtam jó ruhákat, de sajnos hibás volt és ezért lemondtam róla.:( Vettem még egy szép virágos cipellőt is:) A lényeg: a primarkban, sőt egész angliában nem találsz egy csípőnadrágot sem, így hát vettem egy normálisat. (akárhogy is hívják) Utána rohantam haza, mert Bélával megdumáltuk, hogy lemegyünk a partra.:) Felszálltam a buszra, de itt olyan kacifántos, mert csak egy irányba közlekednek.:D Felszálltam, és megkérdeztem a mögöttem ülő bácsit, hogy jó irányba megyek-e. Azt mondta igen, de nem biztos benne, mert itt mindent ugyanúgy hívnak, de ez a minden nem egymás mellett helyezkedik el:D (Ez így érthető?:D)  Szóval megkérdeztem a buszvezetőt, aki mondta, hogy igen a jó buszon vagyok, jó irányba megyek, csak kicsit hosszú az út. Ez azt jelentett, hogy megkellett várnom, amíg lecserélődik a sofőr, és még utána 1 megálló.:D Élvezet. 4 órát beszéltünk meg Bélával, de csak 4óra 10re értem vissza. Még jó, hogy felhívott út közben, hogy késik.:D Lényeg a lényeg, lementünk a partra. Ez egy ilyen eldugott kis rész volt, ahol még nem voltam, de elvileg amúgy szoktak ide lejárni. Egyből le is vetettem a harisnyámat és a cipőmet, és rohantam bele a vízbe. Ott szaladgáltunk meg kagylót, kavicsokat gyűjtöttünk. :) A végén már egyikünk sem érezte a lábát:D Amikor már elment a nap, megbeszéltük, hogy elindultunk hazafelé, de akkor megjelent Matus, a régi dolgozó, és feltartott minket, egy kicsit, de nem volt baj, mert megkértem, hogy csináljon közös képet velem meg Bélával.:D Béla kicsit durci fejet vágott, na de ez van.:) Haza sétáltunk, majd beültünk a staff room-ba. Ott volt Sanyi is, így mind3unknak csináltam egy finom forrócsokit, csak hogy átmelegedjünk.:D Később csatlakoztak hozzánk a többiek is. Igazából nagyon fantasztikus, energiával feltöltő napom volt.:) Ja és a legjobb, hogy már fogytam 2 kilót. (pedig nem is figyeltem oda rá) *.*

Ui: a napvégén megismerhettem az olasz Irene-t, aki egy hónapra jött ki a régi bruneleshez aki mmár máshol dolgozik, de ugye szerelem az szerelem.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr432895126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása