My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Hm sok dolgot felejtek el megjegyezni sajnos:D

2011.05.12. 16:51 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

05.12. Csütörtök
Újra dolgozni kell... Ma csak 8-16-ig kellett dolgoznom. Reggel felszolgáltam ha jól emlékszem, és utána úgy volt, hogy csak a kávézóba kell mennem eladni. Mivel a kávézó idő az megegyezik az angolóra idejével, ezért egyszerre csináltam a 2-t és ide-oda rohangáltam. :D Nagyon szeretem Cherylt, az angoltanárt. Elég érdekes anyagot vettünk, bár igaz már nem emlékszem mi is volt az pontosan.:D Volt egy hosszú 3 szavas megfogalmazás arra az emberre, aki egyszer csak lángra kap :D erről kellett beszélnem, hogy mit jelent ez a név.:) Jah és képzeljéték! 44 font gyűlt össze a kávézóban!:O Rekordot döntöttem!!:)) Ezek után szabad voltam mint a madár! Kicsit szomorú voltam, mert Béla elment meglátogatni Anikót Plymouthba, meg elintézni pár dolgot, és nem láttam egész nap, munka után pedig, Cassandrával mentem el Youth Club-ba. Hét ágra sütött kint a nap úgy 5 felé, és a buszt vártuk. Erre amikor megjön na ki száll épp le róla?:) Béluss!! Gyorsan megöleltem, és már pattantuk is a buszra. Plymouth még Torquaynál is gyönyörűségesebb!! Körbesétáltunk a városon. Találkoztunk Cassandra csomó haverjával, és együtt vágtunk neki a Youth Clubnak. Egy csomó tök aranyos ember volt ott. Kicsi is, nagy is. Csináltunk popcornt, ami tök fura, mert itt édesen eszik. Mindenki megdicsérte az angolomat, sőt van aki el sem hitte, hogy nem angol vagyok.:O mindenki mondja, hogy kezdem felvenni a torquay-i akcentust:D Este még visszamentünk a városba, ahol nem sokkal később felvett minket Tracey, Cass anyukája.:) Még Cassel dumáltunk egy kicsit, majd elmentünk aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr582903569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása