My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Gyorsan repul az a franya ido...

2012.05.29. 09:58 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Tegnap vegul a nagysemmit teves utan suliban, elmentem a gymbe.. Zoe is eljott de amikor kipkaolt a taskajabol kozolte, hogy nincs "gym hangulata" es visszapakolt majd elment... fura szerintem tenyleg jot tenne neki ha hazamenne erre a szunetre:/

Feltem, hogy mi lesz gymben, hogy fogom eltolteni az idot, mert futni nem volt energiam es csak erositeni akartam, hogy ne essek ki a kondibol... hat az ido gyorsan elrepult es azon kaptuk magunkat, hogy epp csak visszaerunk vacsira. Vacsinal ma nem kaptam kulon csirket mert hozattak valami egybe csirket mindenkinek de gusztustalanul nezett ki, hogy felbattyogtam a tonhalkonzervemert e legalabb felhasznaltam azt is. :D

Prepen azt terveztem, hogy megirom az angol esszemet, de helyette inkabb anya tarsasagat elveztem ki es ratalaltam egy Coca-Cola futogala hirdetesre amire nevezni ugyan nem siekrult MEG... de rajta vagyok a dolgon! Nagyon szomoru voltam, mert azt hittem, hogy ebben az evben nem lesz lehetosegem indulni, de igy most egeszen feldobodtam:) Prep utan elnyaltam a joghurtbol keszult fagyimat, majd miutan meg egy kicsit tettem-vettem megprobaltam belevetni magam az essze irasba de olyan hulla voltam, hogy teljesen bealudtam folotte...:D



Ma reggel feltem, hogy Matron meg fog merni, es aggodtam, hogy talan nem olyan eredmenyt kap amit szeretne (valoszinu) szoval ugy dontottem bujkalni fogok..:D Nem mentem le reggelinel, inkabb a szobamba "megfoztem" az en kis porridgeomat:) Kesobb mar csak lementem egy kavet csinalni amikor mar tudtam, hogy nem lesz ott :D Szoval nalam a pont! :P Besetaltam szepen a suliba es most befejezem (remelhetoleg) az angolesszemet is :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr614552301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása