My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Süketek?? Ez hihetetlen!:O

2011.05.14. 00:12 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 05.14. Szombat
A mostani turnusban egy süket gyülekezet jött (szerintem Londonból), akiknek csak pár vezetője tudott rendesen beszélni. Egész nap felszolgáltam, így reggel gyorsan belebújtam a szerelésembe és leszaladtam. Amikor bejöttek és helyet foglaltak még nem volt semmi. De amikor elkezdtek kommunikálni, és mindenki nyögött és mutogatott kirohantam, és kint sírva fakadtam. Szörnyű volt látni több mint 50 embert akik nem tudnak megszólalni:'( Mindenki megpróbál megvigasztalni, hogy ők most boldogok, hogy itt lehetnek és ne legyek ilyen szomorú. Megigazítottam a sminkemet, és visszamentem az étterembe. Volt egy fura figura, aki már egyből fölkeltette az érdeklődésemet. Kicsit hippisen, de modernen nézett ki. Az egyik fülében karikafülbevaló volt, a kezén pedig gyűrűk. Ő látta, hogy nincs minden rendben, és mutogatott nekem, hogy minden milyen jó meg így meg úgy. Néhány közülük beszélő próbált csak nekem segíteni. Reggel Stephanie-val, az új német lánnyal voltam beosztva a konferenciateremhez kávét felszolgálni. Tracey elfelejtette felkapcsolni a meleg vizet, nekem pedig senki sem mondta hogy kell, szóval véletlenül hideg vízzel csináltam teát, szóval jöttek vissza mind, hogy ez hideg és sz*r.:D Volt egy vicces, de kicsit ijesztő figura, aki beledugta az ujját és úgy óbégatott, mint egy sziréna, hogy ez hideg hideg. Gyorsan felkapcsoltuk a bojlert, de csak nagyon lassan melegedett fel.Volt ott egy kis kínai nő, aki jeltolmács volt, ő segített nekünk megérteni az embereket. Kértem, hogy tanítsanak nekem meg pár jelet, és sikerült is elsajátítanom párat.:) Minden süker örült, hogy így érdeklődöm ez iránt, és milyen ügyes vagyok, meg gyorsan tanulok. Szóval a végén már jelbeszéddel szolgáltam fel a kávét és teát:) A fura bácsi visszajött még 5x teáért, de még mindig nem volt jó, és akkor mutatta, hogy ki fog nyírni minket, neki nem kell ez a tea. A bojler hirtelen jó lett, és ezért csináltunk neki rendes twinnings teát, Steph kirohant, hogy odaadja, erre kint feljajdult a bácsi, hogy ez meg túl forró... végül nem itta meg. Ebédnél is felszolgáltam, akkor a fura jóarc csávó megtanított pár új jelre, amiknek nagyon örültem:) Vacsoránál, minden egészen jól ment, míg nem épp vittem ki az ilyen pörkölthöz hasonlítható húsos cuccot, amikor hirtelen kiesett a kezemből és az asztalná ülő hölgynek mindene olyan lett.:$ Nagyon szégyelltem magam, többet vissza se mentem ahhoz az asztalhoz... El kértük a kabátját, és másnapra kimostuk neki, de már nem szólt hozzám többet.:D (Ő tudott beszélni) Este vacsora után még dumáltam a kínai nővel, majd befejeztük a készülődést. Olyan fáradt voltam, hogy egyből beestem az ágyba aludni.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr62909950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása