My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Napbarna vagy napegett ez itt a kerdes... :D

2012.05.26. 18:33 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Szoval igen... felcaflattam atoltoztem es kirongyoltam a "kertbe" majd a medence partra amikor megnyitottak szoval kb 2 orat suttettem magam a napon es bevallom rohadtjol esett nem csinalni semmit :) Amin viszont meglepodtem, hogy amikro kiertem a lanyok odaszaladtak hozzam hogy nekem latszik mind a 6 kockam?? Mondom hehh??? Hogy milyen hasizmom van... (sajnos a kifejezest nem tudom ra magyarul) Erdekes, mert en meg nagyon el vagyok kenodve, mert ugy erzem egyaltalan nem akar alakulni a hasizmom de ha ok azt mondjak..:D Szoval jol esett azert ha nem is a medenceben legalabb buszkesegben furodhettem :D Igaz tegnap kihagytam felulesezest es ma reggel is de ma este tuti bepotolom ezek utan :D
Hell yeah szep az elet! Na esku neki latok a mateknak most azonnal!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr634547904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása