My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Újra lendületben!

2011.06.09. 15:41 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 Jó oké...tudom...sajnálom.
Elnézést kérek minden kedves olvasómtól, hogy megfosztottam a tőlem származó információk felvételétől, de mostanság túlságosan is elfoglalt voltam. Na jó akkor próbálok összeszedni pár fontosabb momentumot az elmúlt időszakból, hogy kicsit felzárkózzak.:)

Jöttek új emberek:

Waldemart és Simon. Ők németek. Simon a konyhán dolgozik, Waldi pedig velünk. Nagyon aranyos fiúk. Állandóan azon poénkodnak, hogy hogy nevetek, állítólag nagyon tetszik nekik. Simon valószinüleg már összejött Getával, de hát ki tudja? Mindenesetre nagyon forr a levegő köztük. Most a srácok hazautaztak a hétvégére egy esküvőre, szóval nagy búcsúzkodás volt, de nem sokára újra láthatják egymást.;)

Adrienn és Annarita. Adri az új magyar lány, Annarita pedig az olasz. Először nagyon nem volt szimpatikus a magyar lány. Nem is foglalkoztam vele. Aztán elkezdtünk jobban megismerkedni, többet dolgoztunk együtt, beszélgettünk. Próbáltam közeledni, mert Sanyinak nagyon bejött, és gondoltam kicsit tapogatózok. Próbáltunk mindannyian jóban lenni vele, meg segíteni neki. De sajnos rá kellett jönnünk, hogy "tipikus 17 éves beképzelt kis csitri". Jó tudom, furcsa, hogy ezt én mondom, de én csak idéztem.:) Úgy hogy, most már senkit sem érdekel, hogy mi van vele, én pedig ismét "átírtam a unszimpatikusok listájára". Annaritával nem sokat beszélek. Egyrészt mivel nem tud angolul, másrészt pedig nem is szimpatikus.

Azt nem tudom, hogy írtam-e, hogy Antonio és Ann elmentek. Sajnos összefolynak a dolgok, és lusta vagyok visszanézni. Szóval ez a lényeg. Irene is elment, mert kirúgták, hogy együtt van egy sráccal akit a főnök nem kedvel. De azért ő néha-néha visszajár.:)

 

Cassandrával sok probléma volt az utóbbi időben. Először megsértődött, hogy lementem a tengerpartra Steffel és a német srácokkal, és nem hívtam meg őt is. Pedig nem az én hibám, hogy Stef is akkor hívott, hogy mennek le David kocsijával és még van egy hely... Mindegy utána másnap, mindenkit kikért, (könyörgött egy sort apucinak meg anyucinak) kivéve engem. Éljen a bosszúvágy. És elmentek ők is a strandra aznap. Utána aznap este bocsánatot kért midnenért és kérte hogy béküljünk ki. Én meg leszartam, csak Youth Clubba tudjak menni, szóval mondtam oké. Tracey meg Mike vettek egy caravánt, azzal elmentek 3 napra Brixhambe, így Cass és Dan maradta egyedül a házban. Cass áthívott, hogy aludjak nála, de megfáztam nagyon, ezért nemet mondtam, most arra is megsértődött, de úgy tűnik kezd oldódni a dolog.
Stefánival lettem a legjobb kapcsolatban szerintem itt a Brunelben.:)


Stefánival kértem közös off ot keddre, és megkértük Davidet, hogy vigyen be a kocsijával a városba. Ő Exeterbe ment, ezért mondtuk hogy hohó akkor mennénk mi is. Így hát Stef, anyu és én elmentünk Exeterbe.:) Körbenéztünk mindenfelé, végre ihattam egy jó kis frappuchinot a Starbucksban, és teljes lett az életem.:) Stefani is elég beteg lett, valószínüleg elkapta. Először Anne, tőle Geta, valahogy Én, utána Stef, és tőlem még Béla is :$ Meg most Marcin is Basia lengyen férje. 

Na igen erről jut eszembe. Ideje, hogy most már, ti kedves blogolvasók megtudjátok, igen, együtt vagyunk Bélával. Pontosan május 16. óta:) Lassan 1 hónaposak. <3  Ez is az oka amiért kicsit hanyagoltam a bloglást:$ Nem volt időm írni, mert vagy dolgoztam, vagy Bélával voltam. A kapcsolatunkról nem fogok részletesen itt kitérni, az úgy is tud mindent, akivel megosztom.:) (és igen ez az amiért elkapta a betegséget tőlem:$)

Tegnap voltunk a Great Hillen. Ez egy domb, ami itt van nem messze tőlünk. Már voltunk fent régebben is. Akkor találkoztunk lovakkal.:) Nagyon édesek voltak, megsimogattuk őket meg minden.:) Tegnap pedig lementünk a városba 4-en. Sanyi, Adri, Béla és én. És vettem lampiont, amit felakartunk küldeni, Bélával a Hill-ről de nem jött össze, szóval most vennünk kell egy másikat.:) 

Jah igen azt se tudjátok, hogy Bélának szívproblémái voltak, ezért 1 hétig nem dolgozott. Az nagyon rossz volt, hiszen munka közben így szinte nem is láthattam.:( Nagyon hiányzott mindig. 

Ma megkérdezte Tracey, hogy hogy lehet hogy Béla és én is betegek vagyunk egyszerre. Hát nem tudtam mit mondani erre, de Béla kivágta magát, hogy tegnap ivott a kulacsomból, és talán azért.:D 

Mostanság szokásom úszni a tengerben, kicsit hideg néha, de megszokható.:)
Voltak itt Joshék. Meglátogattak minket. Úgy néz ki, hogy Sharon és Dave (szülei) elválnak, ez biztos nehéz lehet a fiúknak. Giggsy/Ryan (Josh legjobb barátja) is jött velük. Nagyon örültem neki amikor megláttam.:) Bementünk a városban, és csak ott bóklásztunk. Láttunk rákokat is a kikötőben.:)

Úgy néz ki, hogy Ati elmegy a Thaitch Tavern-be dolgozni. Ez egy közeli kis vendéglő. Elég felkapott mostanság. Erre rá, Sanyit felvették a helyére a konyhába. Úgy hogy most nagy változások történtek itt is.:) 

Nem rég megnéztük a Step up 3-at.:) Tényleg elég jó film. Nekem legalábbis egészen tetszett.

Mostanság majdnem visszahíztam minden kilót, ami eddig lement (hát igen elég jók itt a sütik), úgy hogy most megint egy kis diétán vagyok.

Most hirtelen ennyi jutott az eszembe. Mostantól ígérem megint rendesen vezetem majd a blogot. 

Csókoltatok mindenkit!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr262970743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása