My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Beszerzes:D

2012.05.27. 08:12 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Oke...gondolkoztam tegnap, hogy leutom magam, hogy jo sokaig aludjak, de vegul eleg faradtnak ereztem magam, hogy mindenfele egyeb eszkozhoz folyamodjak...tevedtem reggel 4 ota talpon vagyok es ejfelkor doltem ki... nem gaz tegnap vegul nem fejeztem be a matekot..:D ki gondolta... szoval most volt idom reggel es most kezdek kemiazni is:) Mentsegemre valjon, hogy teljesen ossze vagyok pakolva a hazautra es meg a jovo tanevre is :DD Eljen a szortirozas!

Lenyeg a lenyeg titkos forrasaimbol sikerult igy hajnaltajt felujitanom a felruhataramat ami elegge feldobta az el nem kezdodott napomat :D Eddig vartam, hogy feloldjak az internetet, most johet a kemia!!:D Ugy is valamikor reggel meg megyunk futni utana meg melo..:/ Szoval iparkodnom kell..

Szep napot mindenkinek!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr414548547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása