My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Beleroskad a munkába

2011.05.16. 07:33 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

05.16. Hétfő
Change over nap éljen! Mivel Gita hazautazott, ezért Stephanieval lettem beosztva. Én voltam a section leader, ami azt jelenti, hogy én voltam a vezetője.:) Megmondtam, hogy ő csinálja az egyik felét én a másikat. Nagyon jól lehetett vele együtt dolgozni, meg is kértem Philippát, hogy hagy legyek mindig vele. Majdnem 2 órával előbb készen lettünk mint a többi ember. Mivel Steph este dolgozik, ezért Philippa adott nekem még plusz egy csomó munkát, mert hogy én is csináljak valamit. Ez eléggé elszomorított, de megcsináltam, kivéve egyet, amire azt mondta, hogy majd megmutatja, csak épp trainingen vannak a vezetők. Közben kaptam még egy feladatot, mert még mindig nem ért rá. Ekkor már igazán dühös voltam, hogy állandóan a képembe mosolyog, közben meg megcsináltatna mindent velem. Szóval befejeztem a munkát és felmentem a szobámba. Amikor beléptem, anyám már ott volt. Én meg így tátott szájjal néztem, hogy ez így most mi. Ja, hogy befejezék, és ezért mindenki úgy döntött, hogy elmegy... Na mondom nagyszerű... Bekapcsoltam a gépem, mert még várnom kellett fél órát bujdokolva, különben még kapok munkát 4-ig. Közben Béla is feljött, egy kicsit beszélgetni. Fél5-re mentünk le biblia órára, ami úgy nézett ki, hogy ült anyám, mellette Béla, mellette én. Mint a heringek. Az asztalnál ült Anne(azaz Johanna a holland lány) és Simi egy másik kanapén. Na mi 5-en csak bámultunk előre a semmibe kb, de néhányunkat az álom is elfogott. De Henry, aki tartotta ma az órát jófej volt, és nem kérdezett minket, meg nem beszélgetett velünk, csak Daviddel. Én már majdnem elaludtam, amikor vége lett az órának, és csak azt hallom hogy, blablabla igaz Laura? :D És így ránézek üveges szemekkel Henryre, "Mi??" Mindenki nevetett, és kiment.:) Mi még ott maradtunk beszélgetni, de nem sokára elmentem átöltözni, mert Bélával mentünk el, én meg takarító ruhában, büdösen álltam ott.:D Felmentem, gyorsan hajat mostam és átöltöztem. Utána elmentem Sanyiért, meg a kulcsomért, amiről kiderült, hogy Cassandránál maradt, de mivel nem volt otthon, ezért továbbra sem kapom meg. Mindegy megígérte Tracey, hogy ma lehozza nekem.:) A lényeg, Sanyit elkaptam, és áthívtam a staff roomba.:) Antonioval próbáltak épp webfordítóval kommunikálni. Elég vicces volt.:D Közben Sanyi elszólta magát, hogy a tegnapi késésem miatt, ma nem mehetek ki estére, szóval gyorsan elindultunk Bélával, mert már csak 1 óránk maradt. Elmentünk a boltba, mert rágót szerettem volna venni. Megvettük, majd elmentünk egy parkhoz, ahol ilyen totemoszlop szerűségek állnak. Biborkénak nagyon tetszene, mert az egyik tiszta MadHatter volt.:) Vagyis hasonló. Ott voltunk, utána, hogy időben hazaérjünk, kerítésen másztunk át, ami amúgy tilos, és épp beértünk a megebszélt időpontra a staff roomba.:) Anyám azt akarta, hogy menjünk is fel, és olvassunk bibliát, amit feladott otthonról az Imsi (lelkész), de én még lent akartam maradni.:( Kértem Ann-t (az ír nőt), hogy mondjon nekem vaamit a bibliából, ami megment engem.:D Mondta, hogy a biblia azt mondja, hogy szolgáld anyádat.:D Úgy hogy öngól.:D De aztán megtudta, hogy azt akarja, hogy fél 9-kor takarodjak el, és kitágult szemekkel nézett, hogy ilyenkor?:O Minek?:O Miért?:O Mindegy  tényen nem változtatott, fel kellett mennünk, de úgy be voltam zsongva, hogy nem tudtam odafigyelni, szóval csak feküdtem az ágyamban és gépeztem.:) AKi tudja, hogy mi volt, az tudja, aki nem, az nem.:) Puszi mindenkinek!:)

Jah, mivel nem tudtam, hogy hová tudnám beírni, ezért ide írom, hogy ma volt éneklés. Ezeket a dalokat kb senki sem ismerte, de nem volt gond.:D Sue zongorázott, és David vezetett minket.:D Érdekes volt, de azért jó is, főleg az utolsó dal, ahol Stephánival random felső szólamba hozzáénekeltünk.:) Nagyon jól szólt.:) Egészen megkedveltem ezt a Stephaniet.:) Na csak ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr82910212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása