My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

NAPBARNULT!!!!

2012.05.27. 17:29 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Salallalala!!!:)
Hat igen.... ez is sikerult, most mar a tokeletes alakomhoz tokeletes szin is dukal :D

Igaz futni nem mentem amikor megkerdeztem Mr.M-et h hol volt, o csak annyit mondott, hogy "That's too hot!" :D De nem volt gaz a munkaban rendesen leizzadtam :D Eleg lazulos voltigy, hogy gyakorlatilag ki van halva a BH. Szoval melo utan ettem par szem afnyat:))) kielvezem amig kitudom ~yammi mert ahoz draga, hogy en vegyem :D utana fogtam magam es ismetelten kivetettem magam a napra 2 teljes orara!!! (1 ora haton-1 ora hason csak a mihez tartas vegett :D) szoval amikor elmentem lezuhanyozni (mert azt tanacsoltak, hogy jobb ha mara kinapoztam magam), latom, hogy bizony bizony megfogott a nap DE MEG HOGY!:D Eloszor azt hittem hogy ebbol eges lesz, de ugy nez ki valami jo megis er ma ugyanis ugy nez ki, hogy szep barna szinem lett ^^ Ugy hogy teljesen megerte:D

Ami azt illeti teljesen osszepakoltam a borondomet, hogy lemerjem es lam lam 19 kilo volt!!!:O Mindenestul!!! es ezmeg csak a nagy borond es nincs mar tobb cuccom!! Ugy, hogy valamit ki kell talalnom, mert minel tobb mindent szeretnek hazavinni :D de majd most meg van igy egy kis idom:) Szoval jol telt a delutanom... revetettem magam, hogy megigyak egy feldoboz tapszert igy vacsi elott bar igaz ehes nem voltam... szoval tessek buszkenek lenni ram...:)

Mar csak par nap es otthon...edes otthon!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr884549283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása