My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Feltamadas ejszakaja :D

2012.05.25. 23:38 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Hat igen ujra itt lennek!
Ma valamiert nagy keztetest ereztem arra, hogy ujra blogot inditsak a sok valtozas hatasara ami ert, de inkabb ugy dontottem folytatom a regit mivel nem volt eleg fantaziam uj blogcimnevet talalni :D szegyen de ez van!

Kulonosen nagyimnak kuldom az uj bejegyzeseket aki anno mindig emlitest tett ra, hogy rendszeres kovetoje elmebajos megnyilvanulasaimnak :D

Mostantol egy kicsit atszellemult blogomba mindent bele fogok irni ami csak eszembe jut, mert ez most nem beszamolas...ez keremszepen itt 100%os eleterzes :D

Szoval kezdjuk is... (elore is bocsanat az ekezetekert de ez van fogadd el vagy felejts el ;))

Lassan eltelt egy teljes iskola evem itt a nagy esos, hideg es szeles Angliaban megis olyan mintha csak tegnap jottem volna. 3xos szoba csere utan most 4xre is atesem rajta meg mielott jovore kikoltoznek a boardingbol csak hogy szepitsem mindenki eletet :D

Mar pakolaszom a holmimat, szelektalok..mit hagyok itt jovore es mit viszek haza a nyarra ugyanis bezony am... nincs 6 nap es otthon vagyok!!!!! Halleluujjja!!! Felreertes ne essek jol erzem en magam, de amig haza nem megyek addig azert hianyzik az en kis orszagom...bezzeg amikor hazaerek...o a kellemes varosi levego megcsapja orromat... na varjunk csak valami buzlik... :D

Ez a hetem nem masrol fog szolni csak is tanulasrol ugyanis egybol a rakovetkezo hetfon vizsgazom MINDENBOL. Szoval ne keress es ne is vard, hogy en kereslek...:D

Mar egy egesz konyvnyi receptet osszegyujtottem amit a mostani szunetben akarok megcsinalni szoval meg arra is ido kell es igen anya RETTEGJ! :D Mert valakinek aldozatul kell esnie a sutieimnek (: Es ugye a kozos forro csokizas sem es fagyizas sem maradhatki a repertoarbol ;)

Emellett meg muszaj lesz egy madartejezos napot tartanom edes nagyikammal, a multkori alkalom utan hmm:)

Igazabol nem nagyon szeretnek ma regenyt irni foleg mert mar eleg keso van es a szemeim egnek mar de ha ma nem kezdek bele sose...:D

MA VEGRE EGY TELJES HONAP UTANMEGERKEZETT UJ SZERZEMENYEM:

Gyonyoruseges nem de?:) Es nem csak elegans es jo hangzasu de olcso is :D Szoval eleg buszke vagyok ra csak ugy mint a kemia konyvre amit gyakorlatilag felaron szereztem be a veletlen folytan :D Hat igen... sajnos megszallott egy internetes vasarlo lettem:D

Az elmult egy hetben verofenyes napsutes volt, mindenki ceklavorosre egett csak en maradtam fako mivel minden egyes rohadt nap utan vagy dolgoztam vagy edzeni mentem... grrr de ma... csak 1 orat toltottem az edzoterembe (igaz a futas elmaradt lelkiero hianyaban) es utana visszaballagva a boardinghazba levetettem gonceimet es az uj csinos kis pottyos bikinimbe kicsampaztam a medence partra suttetni egy kicsit a hasamat :D Igaz az arcom kicsit eg most de ennyi baj legyen :D Remelem a jo ido holnapra is megmarad ugyanis tervezek egy ujabb futast vissza Kendalbol (13km) bar utana dolgoznom kell, szoval remelem nem tevedek el utkozben mint legutobb :D

Szep estet mindenkinek!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr904546757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása