My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

and It's Friday...I'm in love...

2011.05.13. 16:58 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 Ez a szám ment, egész nap a fejemben.

05.13. Péntek
Change over nap megint..Éljen!!! Gitával voltam ismételten, de engem kért meg Philippa, hogy segítsek be Traceynek a reggelinél. Jó sokáig eltartott, mert kitalálták, hogy mossuk ki a terítőket is, meg a székek párnáit is. Team Time után mentem csak segédkezni. Mivel lusta voltam mindenhez, és elegem volt abból, hogy csak én dolgozom, ezért lefeküdtem 2 ágy közé az alsó emeleten, és aludtam. Utána amikor felébredtem, felmentem és mondta Gita, hogy nem érdekli, ő menni akar off-ra(mert ő aznap utazott haza Romániába), úgy hogy befejezi, csak legalább töltsem fel a kávés dobozokat, meg porszívózzak fel. Megcsináltuk,és már mentünk is offra. Bejöttem a szobámba. Bélával beszéltem egy kicsit skpeon, majd megkrétem, hogy menjünk már ki egy kicsit, mert unatkozom. Megfürödtem, és lent találkoztunk a staff roomba. Kimentünk a kertbe, beszélgetni, majd csak biblia órára jöttünk vissza. Kint mondta nekem, hogy szeretett volna hozni nekem abból a virágból, amit múltkor szereztem magamnak, de nem tudta, hogy hol van. Elmentünk amellett is, és téptem egy újat. Biblia órán tényleg! becsszóra! próbáltam nyitva tartani a szememet, de nem ment... szóval nem túl mély álomba szenderültem, és csak óra végén keltett fel David, a főnök, hogy jót aludtam-e.:$ Nem tehettem róla, nagyon kimerültem.

Munkához készülődve ismét benéztem a fakkomba, Isten tudja hányadszorra, de még mindig nem kaptam egy levelet sem,viszont! Ott pihent a "virágom". Béla elment átöltözni biblia óra előtt, gondolom akkor dugta be oda. Tényleg nagyon örültem neki. Beletűztem a hajamba és úgy mentem mosogatni. Anyuval voltunk együtt a wash-up-ban. Egész hamar elment és még jól is éreztük magunkat. Közben megérkezett Sanyi is, benézett hozzánk és beszélgettünk egy keveset, de ezt nem igen nézték jó szemmel , szóval befejeztük a melót. Bélát elküldtem a cuccaiért a mosodába, mert különben az életben nem lenne tiszta holmija.:D Közben Cass is megérkezett. Dumáltunk egy keveset, de olyan fáradt voltam, hogy inkább elmentem aludni. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr282903577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása