My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Mennyi változás!

2011.06.16. 09:25 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Újabb itt egy kis összefoglaló nektek.:)

Jött egy új olasz lány akit szintén Laurának hívnak. Aranyos lánynak tűnik, de még nem nagyon beszéltünk. Annaritát elhagyta Adri a szobatársa tegnap új szobát kért, mert nem bírta tovább, hogy az éjjel kellős közepén a pasijával örvendezik olaszul ez az életképtelen szerencsétlenség. Szomorú, hogy ezt kell mondanom, de így van. 25 éves, nem tudod felhúzni egy ágyat, elmosogatja a papíralátétet 5x és nem fogja fel, hogy málik a kezében, és ki kellett volna dobni.

Jött tegnap előtt egy új német srác Raffael. 16 éves. Egészen helyes. Vagyis a barátaimnak otthon biztos bejönne. ;D Kicsit füves a feje, de nem baj elnézzük.:D

Akkor most az események.

Vasárnap csak délután 4ig dolgozik mindenki, ezért Bélával voltam egészen estig utána. Aznap este búcsúztattuk még Atit is, aki itt volt a szakács majdnem 4 évig, és ünnepeltük Sanyit, aki megkapta helyette a melót. Ati kapott egy szuper melót a tengerparttól nem messze a Thatch Tavernben. Ez itt egy nagyon híres vendéglő, vagy mi a fene. Taky is beugrott, aki nem messze dolgozik innen. Ha nem írtam még róla akkor csak annyi, hogy Irene barátja, el lett küldve anno, mert ez kiderült, és kapott egy jobb melót.:)

Hétfőn együtt change overeztem Adrival. Nagyon mókás volt. Ilyenkor mindig úgy megnyílik, és tudunk rendesen beszélgetni. Beszélgettünk a volt vicces fiús történetekről, meg az itteni dolgokról, meg úgy általánosságban a dolgokról is.:) Megbeszéltük, hogy este filmezünk, úgy hogy este betöltöttem a Fekete Hattyút. Úgy volt, hogy a fiúkkal nézzük, de az előző este után ehhez már nem volt lelkierejük.:D Úgy hogy szóltunk mindenki másnak, és a staff roomban kezdtük nézni. Elég szar volt sajnos az internet kapcsolat, így állandóan leállt, és 3 óra alatt b 45 percet tudtunk megnézni belőle:( De majd bepótoljuk.

Másnap kedden Bélával voltunk offosak, és ráadásul gyönyörű idő volt, úgy hogy reggel fogtuk magunkat és lementünk a városban a tengerpartra. Előtte bementünk pár charity shopba hátha találunk olcsón egy pokrócot. Találtunk is. Megvettük és kiültünk. Olyan 5 órát feküdhettünk és szívtuk magunkba a tűző a nap melegét. Mire visszaértünk, csak azt vettük észre, hogy mindenünk ég, és viszket. Belenéztünk a tükörbe, és mindketten rákvörösek voltunk.:D Lementem enni, persze mindenki megjegyzést tett, de nem tudtam mit kezdeni vele.:D Majd Bélát is meglátták, aki elméletben dolgozni volt, és nem a parton.:D De azt kamuzta, hogy kint kellett dolgoznia, meg csak keveset aztán csatangolt. Úgy hogy szerintem mindenki tudta, hogy együtt voltunk, bár Stephanie is leégett, aki úgy szint offos volt. (Eredetileg vele terveztem programot:$) Béla hajnalban még csomagolt szendvicseket is.:) Úgy hogy tényleg nagyon jó volt ez a nap. Kérdezte, hogy tudom-e milyen nap van ma. Kérdőn néztem rá, hogy milyen. Erre mondta, hogy ma vagyunk 1 hónaposak. Én pedig gondolkoztam, mert emlékeztem, hogy 16-án jöttünk össze. Csak hogy ő úgy számolt, hogy nem a dátumot, hanem ahogy a hetek telnek, és hogy különben is 17-én és nem 16-án.:D Végülis ennyiben maradtunk, hogy akkor ünnepeljük azzal, hogy felengedünk lampiont. Elmentünk hazafelé megvenni a lampiont.  Kajálás után angoloztunk 2 órát Bélával, mert megkért, hogy tanítsam.:) Azt hiszem megértette nagyjából, amit elmagyaráztam.:D De van egy olyan sejtésem, hogy már el is felejtette.:D Este már megbeszéltük Sanyival és Adrival, hogy Kellékfeleséget nézünk, szóval nem volt utána már rá időm ,mert anyám nem enged el csak 11-ig munkanapokon. Úgy hogy a film után egyből rohantam vissza a szobámba. Viszont a filmezés nagyon jó volt.:)

Na tegnap egy nagyon érdekes nap volt. Kedden kiszöktek a német srácok (Waldi és Simon) a medencéhez úszni. Ellopták a kulcsot, és lementek. Ezt meglátta Cassandra aki elmondta apjának, aki egyből jelentette a főnöknek. Ekkor behívták a fiúkat és azonnali hatájjal hazaküldték őket. Kiderült, hogy valaki más mondta nekik, hogy csinálhatják ezt, és hogy aki volt, az jelentkezzen. Épp servingeltem a lányokkal, amikor Anne mondta, hogy ő adta a kulcsot nekik, és ő járt be. Kérdezte, hogy szerintem megmondja e a főnöknek ha már csak 2 hétig van itt. Megmondtuk, hogy ne, de végül csak nem bírt magával. Ekkor őt is haza akarták küldeni, de megegyeztek végül, hogy a maradék 2 hétben csak 1 off napja van és nem szolgálhat fel. A srácok pedig maradhatnak 1 éjszakát még, hogy találjanak valamit. Megkértek, hogy hívjak fel nekik egy hotelt, hogy tudják e fogadni őket, mert hogy én jól beszélek, és ők nem értenék meg a telefonban. Fel is hívtam egyből (bár ezt otthon magyarul nem mertem volna:D) 20 percet beszéltem a másik hotel vezetőjével, és elintéztem, hogy a fiúk átmehessenek (nagy valószínüséggel) csak megkérdezték, hogy miért lettek kirúgva, és nem akartam megmondani, de ők vaamit lekamuztak a levélben amit a jelentkezési lappal küldtek. Mindegy ez már nem az én dolgom. Később az e-mailt is megírtam nekik.

Cassandra egész nap külön ült tőlünk, mert érezte, hogy mindenkinek elege van belőle ezek után, hogy az apjának beköpte a srácokat. Oké én megértem, hogy tényleg szabályt sértettek, de szükségünk van a jó munkaerőre és ez nem megoldás. Most Geta is el akar menni, mert ugye alakulóban volt valami Simonnal... Mindegy Cass megkérdezte, hogy én most akkor nem foglalkozom vele vagy mi. Mondtam, hogy nincs semmi. Mike odajött 5x és elmondta, hogy ő szólt Davidnek ne a lányával csesszünk ki. De persze senkit nem érdekelt, mert attól még az ő hibája is. Közben magyarul beszélgettünk Adrival terítés közben, amikor Marie hallotta a nevét és futott Casshz, hogy biztos valami csúnyát mondtam , mert mosolyogtam. Erre Cass számon kért, hogy mit beszéltem róla magyarul, én meg csak néztem, hogy mi? Semmi rosszat nem mondtam most kivételesen.:D Akkor elmondtam Marienak, hogy ha bajom lenne vele akkor azt a szemébe mondanám, nem magyarul másnak.:D A lényeg servingelés után Cass összehívott minket, hogy mondjuk el a véleményünket a mai nap kapcsán. Na ez volt a nap fénypontja.:D Stephani, Adri, Marie és Én ültünk ott. Mindenki elmondta, a fiúkkal kapcsolatos véleményét, majd megkérdezte, Cass, hogy akkor most mindenki boldog-e. Erre Stephani rávágta, hogy nem de felhúzzuk a maszkot, mert ez a dolgunk. Erre mondom igen, mert nem a mai szituációval van a gond, hanem a hellyel. Cass megkérdezte, hogy ezt hogy értem. Elmondtam, hogy nem tetszik, hogy mindenki egyből mindenről tud, és pletykálkodik. És hogy a fiúknak is ez ártott be, most eltekintve attól, hogy ez egy komoly dolog, ugyanez van a kisebb dolgokban is. És előadtam, hogy engem mennyire bánt az, hogy a hátam mögött arról sugdolóznak, hogy a Bélával együtt vagyunk, amikor nekem van otthon barátom, és a Bélával csak barátok vagyunk, de senki nem hiszi el, és ez nekem nagyon kellemetlen minden szempontból. Ezt taglaltam amikor Cassandra közbeszólt, hogy ő elhiszi, és mindenki elhitte amikor megmondtuk, hogy nincs semmi köztünk. Erre Marie benyögte, hogy tőle Cass kérdezte múltkor, hogy tud e valamit, és elmondta, hogy csak nagyon közeli barátok vagyunk, de sose jönnék össze Bélával.:) Úgy hogy eljátszottam, hogy megnyugodtam és megköszöntem, hogy ezt végre lerendezhettük. Stephanie meg Adri majdnem szakadtak mellettem.:D Ugye ők az egyetlenek akik tudják az igazat.:D Úgy hogy az alakítás 10 pontos volt.:)

Este így már nagyon elhúzódott az idő, de gyorsan megfürödtem, és már találkoztunkis Bélával.:) Felmentünk a Great Hillre, és!!!  Sikerült felengedni a lampiont!!:) Tényleg nagyon romantikus volt az egész.:) Szerintem ez egy jó alkalom volt, megünnepelni az 1 hónapot.:) Még ott beszélgettünk egy keveset. Innen belátni az egész várost. Tényleg gyönyörű. De olyan éjfél körülre már visszamentünk, mert anyám...tudjátok.:D
Úgy hogy legalább egy szép emlékkel zárult a napom.:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr892988309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása