My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Good morning sunshine...!! (:

2012.05.26. 10:14 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

The world says Hello!!

Igaz otthon mar 10 ora de annak tudataban, hogy itteni ido szerint mar 6kor fent voltam koszonheto a csodas napsutesnek mely beragyogta szobamat :D Teljesen felvagyok porogve.. megettem a kis porridgeomat egy adag feherjevel, megittam reggeli kavemat es most mar teljesen keszen allok, hogy mehessek futni!!!!
Gondoltam mutatok kepet a helyrol is ahol futok:D O itten a Kent folyo. Ma reggel a terkep tanulmanyozasaval toltottem legalabb fel orat, mivel ma nem lesz idom eltevedni mint utoljara, mert dolgoznom kell sajna:( De mindent a penzert :DDD foleg hogy most ilyen alacsony a forint :'D
 Most ugy is gyakorlatilag ures a BH (mostantoli boarding house rovidites) mert a vegzosok hazamentek vizsgaikat befejezve mindenki mas meg elment Londonba a hetvegere (nem mindenki, de sokan) ugy hogy ez egy konnyu hetvege lesz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr64547113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása