My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Uuunaloooomm...!!!!

2012.05.28. 11:45 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

Ereztem, hogy az utolso het igy fog telni... es foggalmam sincs, hogy mit kezdjek magammal..vagyis van na de ennek igy semi ertelme :D

Kemia ora van, de nem csinalunk semmit, vagyis magunktol tanulhatunk a vizsgakra.. oke akarok en tanulni de az en idombe, egyedul megteremtve a korulmenyeket magam korul…De a lenyeg a lenyeg, hogy minden egyes ora a heten igy fog telni kiveve az angolt, de ettol eltekintve csak waste of time ez az egy het amit el tudnek tolteni ertelmesebb dolgokkal is...grrr:(

Tegnap este mar nem nagyon csinaltam semmit prep en is Glee-t neztem :D Ejszaka meg pakolasztam kicsit, mert elegge fel volt turva az asztalom, de lefekves elott elkezdtem megirni az esszemet angolra es verge tudom, hogy mit akarok irni ami jo.:D Lehutottem a fel doboz tapszeremet az estere, es igaz amit a dobozan irnak tenyleg finomabb igy J lehet raszokom…:D

Zoeval tegnap egesz sokat beszelgettunk (honvagya volt...megsajnaltam:( ), probalom elfelejteni a serelmeket vegulis nem vagyok az a haragtarto tipus…:D de Valentinara meg csak ra se nezek tobbet vacsinal is meghokkent, amikor eszlelte, hogy nem melle ulok…ugy kell neki :P

A nap ma is szepen ragyog raadasul ma kifejezetten remekul erzem magma a borombenJ Eldontottem, hogy ha megyek is a gymbe ma futni nem fogok, mert mar elpakoltam a futocipomet es kulonben is lusta voltam cipelni :D Szoval ha megyek is gymbe, akkor csak sulyzos edzes lesz ma aztan hazasetalok nem akarom az edzoterembe tolteni a kitudja meg meddig napos idotJ Arra gondoltam elmegyek futni a tengerpartra a kinti futocipomet ugy is elol hagytam :D de majd meg meglatjuk;)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr194550549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása