My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Bocsánat, hogy csak most jelentkezem, de ritkán van szabadidőm!

2011.05.11. 16:04 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 05. 11. Szerda
Erről nem szeretnék sokat megemlíteni, mert nem az én dolgom. Lényeg a lényeg, Anikó, a magyar lány elment, mert elküldték. Én off-os voltam és csak olyan 11 körül kukucskáltam ki a szobámból. Nap közben csak tengtem-lengtem, hátha találok valakit, de senki sehol. Visszajöttem a szobámba, megírtam az elmúlt idők dolgait a blogba, majd anyukám mondta, hogy menjünk le a partra. Ő még nem volt ott, ahol én azelőtt Bélával, szóval oda vittem. Mindenhol csináltunk egy csomó fotót, áztattam egy kicsit a lábam, és találtam egy tengeri csillagot a parton. Nem mondom, hogy még élt, de még puha volt. Felraktam egy kavicsra, és mivel nem sokkal rá jött a vacsi idő, visszamentünk. Bedugtam a csillagot a kabinomba, hogy ott majd kiszárad. Megkajáltunk, és este amikor Sanyi megjött alig bírtunk a bocsánatáért esedezni, mert megígértük, hogy aznap is meglátogatjuk a pasty shopban:( 

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr622903484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása