My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek:)

2011.05.19. 08:04 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 05.17.Kedd
Ma Steph-vel B&B-ztünk a reggel. Ezt most csináltam még csak először, de tetszett. Először felporszívóztunk a medence körül, majd elindultunk a szobákat feltölteni mindenféle kávéval és teával. Reggelinél kérdeztem Atit a chéfet, hogy mennyi idő mire ideér egy levél, mert már megőrülök, hogy sosincs benne a kabinomban! Mondta, hogy elméletben már ma meg kéne jönnie. Szóval odarohantam a recepcióra, ahol mondta Carla, hogy csak olyan 10 körül jön a postás. Épp ott takarítottunk Stephvel, amikor befutott!*.* Odaszaladtam a levelekhez, és áttúrtam az egészet.:D Így visszagondolva lehettem volna nyugodtabb is. Amikor megláttam, hogy jött nekem címzett levél örömtáncot jártam, és ott ujjongtam. Arra jött Philippa, aki tág szemekkel meredt rám, hogy mi van levél a fiúmtól? Hát mondom neeeeeeeem!:D Befejeztük a munkát, és bementem a staff roomba elolvasni a levelem. Béla is ott volt, aki épp offos volt, de örült ő is, hogy megkaptam.:) Épp olvastam amikor Philippa bejött. Mondta, hogy dolgozni kell, és nincs időm elolvasni, de utána odasúgta, hogy gyorsan, csak a David meg ne lásson, mert őt veszi elő.:) Aranyos volt, erre nem számítottam tőle. Elolvastam, és elmentem Traceynek segíteni a munkában. Ebédnél felszolgáltam az új vendégeknek. Henry  tartott egy kis beszédet előtte, ahol elmondta, hogy a nagyrészünk nem túl jól beszél angolul, mert nem az anyanyelve, szóval legyenek figyelmesek, és elnézőek. Utálom amikor ezt csinálja, mert ez után mindenki hülyének néz minket, meg lenéznek. Tagolják a szavakat, és ha valami nem tudom a választ, akkor elnézést kérnek, hogy biztos nem értem... Bosszantó. 

Ez így volt most is, de most azt játszották, hogy mindent elismételtetnek 2-3x, biztos ami biztos. Volt egy jó arc fekete, aki mindig poénkodik velem, ha meglát.:) Őt nagyon bírom. 

Este is én voltam a felszolgáló, és a helyzetem se változott. Utálom az esti felszolgálást, mert akkor három fogás van.:D Túl sok meló. Már alig vártam, hogy vége legyen és elmehessek Bélával. Ő előbb végzett egy kicsit mint mi, ezért odajött és segített felporszívózni, meg még elpakolni pár dolgot.:] A mai napról ennyit, annyi még, hogy este 10kor értünk vissza, és egyből mentem is aludni, mert már nagyon hulla voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr62915859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása