My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Jófej vagyok, mert az és kész!:D

2011.05.08. 20:06 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 05.08.Vasárnap
Egész nap felszolgáláson voltam vasárnap, továbbra is 90 vendéggel. Nagyon aranyosak voltak, és végre felfogták, hogy attól még hogy külföldi vagyok még megértem őket. :D Egy csomó gyerek volt a hétvégén, és már megőrültem tőlük, szóval örültem, hogy ez az utolsó nap a társaságukban.:D Koradélután a munka befejeztével kaptam egy borítékot, amin rajta volt a nevem. Kinyitottam és hát 7.77 font volt benne.:O Ezt kapta mindenki borravalónak:) Annyira örültem neki, hogy elkezdtem örömömben össze-vissza ugrálni:D Utána offot kaptunk, és Cassandrával elkezdtünk beszélgetni. Igazából már munka alatt is beszélgettünk,mert ő is felszolgált. Tracey pedig a vendégek elmenetelét ünnepelve megterített egy asztalt, hozott sconest (ez devon-i specialitás, csak itt kapható) megettük, beszélgettünk ittuk hozzá az angol teát..

 

 

Utána Cassandra körbevezetett a hotel parkjában. Megmutatta a játszóteret és a medencét is.:) Szórakoztunk egy kicsit, dumáltunk, majd elhívott csütörtökre bulinizni a barátaival.:) Nagyon örültem neki gondolhatjátok. Utána elmentünk a közelebbi kis közértbe, ahol ugyanazt vettük:D Dr.Pepper-t cornetto fagyival.:) Leültünk elfogyasztottuk a dolgainkat, még dumáltunk egy kicsit, találkoztunk Andyvel a volt kertésszel, vagy éjjeliőrrel??... már nem emlékszem :DD Megmutatta a házukat is és a cicájukat is, Biscuit-et és Lucky-t:) Ott volt az egész család akik nagyon kedvesek és egész befogadóak.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr62896539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása