My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Change over 90 ember után??! Nemááár!

2011.05.09. 10:29 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

05.09.Hétfő
Nem igazán voltam éhes reggelinél, ezért hamar fogtam magam és elkezdtem összekészíteni a cuccokat a takarításhoz. Ismét Gitával kellett a Barbour Winget takarítanom, de mivel őt beosztották az nap reggel felszolgálásra, ezért egyedül csináltam meg szinte az egészet. Mire ő jött addigra már csak a fürdőket kellett megcsinálni, és a porszívózást. Úgy hogy megcsinálta a fürdőket, meg a fél porszívózást. Hívtuk Philippát, hogy nézze meg jó-e, aki erre ENGEM! és nem Gitát, felküldött, hogy segítsek a többieknek, mert még nem végeztek. Nos 5en voltak ott 17 szobára, én meg Gitával 13-ra... Lusta népség komolyan... Olyan ideges lettem, mert ráadásul olyan hülyén csinálták az egészet. Mindegy én fogtam magam és leültem a földre vártam, hogy legyen valamil Amikor Philippa jött végül elengedett offra mert látta, hogy úgy sem tudok itt mit csinálni. Ez idő alatt volt egy Team Timeunk, ahol ettem egy kicsit, meg megittam egy teát. Utána kimentünk az előcsarnokban, és elénekeltünk 3 dalt.(Már aki.)

Az egész mizéria után, volt egy nagy szünetünk, egészen fél 5 ig,amikor kezdődött a biblia óra. Végre nem David tartotta, hanem Henry, és így most kifejezetten tetszett.:) Ez után vacsora volt, majd újra meló, de most mosogatás. Nem volt olyan vészes bár a 3órát még így is lehúztuk. Utána 9-kor jött Cassandra is, mivel Glee-t akartunk nézni, de ő telefonált közben, én meg Ann-el az új ír nővel beszéltem arról, hogy ez így miért nm volt jó a mai changeoveringelés... Cassandrának hamar le kellett lépnie, és már én sem maradtam lent sokáig.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr682895154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása