My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

Munka kifulladásig? Nane!

2011.05.07. 17:18 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

 05.06. Péntek
Reggel change overrel kezdtünk, és mivel Gitával hamar végeztünk, Philippa a vezető kérte, hogy segítsünk be a többieknek. Nos mivel 90 embert vártunk a hotelbe, ezért gyakorlatilag 8 órát dolgoztam folyamatosan, utána biblia órát tartottak, ami iszonyú unalmas volt. Este pedig felszolgáltam 3 és fél órán keresztül, mivel a 90 embert kiszolgálni és új asztalt lecserélni nem túl egyszerű. Ebből sok probléma született, hogy az elmúlt héten 9 órákat dolgoztam, most meg 10-et. Este nem tudtam elaludni, de nagyon szenvedtem, még beszélgettünk a többiekkel, majd elmentem aludni.

05.07. Szombat
A tegnapi problémák után levették a munkaidőmet, hogy pihenhessek, ezért csak reggel kellet felszolgálnom. Utána Cassandrával átmentünk a konferencia terembe kávét felszolgálni. Kifele véletlenül összetörtünk egy bögrét is. Visszaérve off-ot kaptam, és bementem a staff roomba, ahol Dan, Tracey fia épp valami kocsis műsort nézett. Beszélgettünk egy kicsit, majd elaludtam:D Amikor felébredtem, már vacsora volt. Utána nekem továbbra is off volt a tegnap miatt, ezért bementem a wash-up-ba, átmentem a felszolgálókhoz... ott elkapott a Faith, hogy menjek dolgozni és lökdösött az étkezőbe, de én felrohantam a szobámba, és gépeztem egy kicsit. Később lent beszélgettünk a többiekkel este olyan fél1-ig, amikor anyám visszarendelt a szobámba...

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr502890519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása