My Little World For You

I don't suffer from insanity... I enjoy every moment of it;)

Friss topikok

A szorgos munkáért a jól megérdemelt pihenés:)

2011.05.05. 01:26 | pittypangvirag | Szólj hozzá!

05.05. Csütörtök
Ez az első olyan napom (kivéve az első), amikor nem kell dolgoznom. Reggel kapásból lekéstem a reggelit, és olyan 9 körül keltem ki az ágyból. Ekkor már mindenki szorgosan végezte a munkáját, csak én csoszogtam alvajáróként a folyosón. Kerestem valami élelmet, szóval végül poridge-ot ettem. Üdvözöltem a többieket, majd elmentem az új Hungary Room-ba befejezni a rajzomat, amit most meg is csodálhattok.

 

 

Utána átjöttem a saját szobámba, és felfestettem PonyLand címerét:D Team Time-ra direkt nem mentem, mert unalmas lett volna, és ilyenkor nem kötelező. Ebédre megjelentem ugyan, de annyira rosszul voltam már a sok egyforma kajától, hogy inkább nem ettem semmit. Anyám lement a városba, és csak arra tudtam gondolni, hogy ő most biztos valami finomat eszik. Ezek után feljöttem megírni az előző napi bejegyzést, de annyira fáradt voltam, hogy a maira már nem telt, meg úgy voltam vele, hogy lesz még mit beleírnom. Ezek után kitakarítottam a mi szobánkat, majd Anikó munkát kapott, hogy takarítsa ki az új dolgozók szobáját. Hát én elkísértem őt, de bár csak ne tettem volna...Olyan jó szobák voltak, hogy az valami elképesztő. Ez olyan 2 tájt volt, amikor kezdődött az angol óra. (Igen olyan is van.) 2-kor még a kezdő van, de gondoltam megnézem milyen. Egyedül Béla ült ott, de a tanár elküldött, hogy így a Béla nem tud odafigyelni, mert túlságosan félénk.:D Szóval, bementem a washing-up-ba szórakozni egy kicsit, majd Gitával a szobájába. Neki is irtó jó a szobája..nem hiszem el, hogy csak mi kaptuk ezt a ....-t... Mindene csupa angolzászlós.:D Nagyon komoly. Ott poénkodtunk, meg ellopott egy égősort a HR-ből (Hungary Room:D). Utána 3-kor lejöttünk az angolra, de előtte még felhívtam Dórit, aki Damával volt épp, és még velük is sikerült beszélnem keveset.:)
Az óra kifejezetten tetszett. Mi 2-en voltunk csak+Béla, de ő csak hallgatóság ként jött. Először kaptunk egy kis feladatot, amit közösen kellett megcsinálnunk. Az simán ment. Majd adott a tanár egy szöveghez tartozó feladatot, ami már senkinek sem ment olyan jól:D Szavakat kellett csoportosítani, de egyikünk sem ismerte őket, és a szótárban sem voltak benne:D Utána felolvastuk Gitával ketten a szöveget amit kaptunk hozzá, és elmentünk. Fölmentem Anikóhoz, hogy dumáljunk, amikor eszembe jutott, hogy fel kell hívnom Dórit. Beszéltem vele egy keveset, de anyám hívott, hogy hozott pár cuccot a városból szaladjak elé, hogy lehordjuk. Utána már épp kezdődött a vacsora, ami jól jött, mert iszonyú éhes voltam. Mike a szakács külön csinált nekünk vega lasagnet,ami nagyon kedves volt a részéről. Az esti felszolgálásnál nem akartam lábatlankodni, ezért bementem a Staff Room-ba gondolva filmet nézek. Ekkor megláttam az új spanyol srácot, aki a kertben fog dolgozni. Bemutatkoztam neki, mert David a főnök épp egyedül hagyta. Beinvitáltam a staff room-ba és próbáltam vele szóba elegyedni. Hát...nem hogy nem beszél jól angolul, meg se tud szólalni rendesen...:O Körülbelül 10 perc volt mire felfogta, hogy ha azt mondja nekem, hogy I don't know, és én azt válaszolom, hogy You don't know, akkor az ugyan az az ige...:D Nem baj aranyos volt. Csináltam neki egy forrócsokit, megpróbáltunk beszélgetni. Később mondta, hogy kérdezne pár dolgot, de nem tudja angolul. Odaadtam neki az iPodomat, hogy be tudja gépelni. Nagy nehezen sikerült az is. Az jött ki, hogy nem tudja, hol vannak a ruhái. Megkérdeztem Bélát mit tegyek. Ő a recepcióra irányított, ahol nem volt senki. Visszamentem és szóltam Mike-nak, aki szólt Tracey-nek aki próbált segíteni, ekkor közölte a csávó, hogy tudja, hogy hol a cucca, a szobájában, de nem talál el a szobájába. Jó akkor Tracey fiát Danielt kértük meg ki beszél spanyolul, hogy mutassa meg mégegyszer a szobáját. Kiderült, hogy a ruhája azért nincs meg, mert nem tudja kinyitni a bőröndjét. Nem volt gond megcsináltuk!
Addigra már tették fel az új asztalt Tracey-ék mire visszaértem, és még be is segítettem nekik, mivel ott mindig jó a hangulat, még Béla is ott ugrált. Egyszer csak hátulról felkapott, és elkezdett körbe rohangálni velem, én meg úgy megijedtem, hogy elkezdtem sikítozni:D Erre mindenki megijedt, szóval Béla végre lerakott így visszatértünk a munkához. A végén alig győzte kifejezni a sajnálatát, hogy nem tudta, hogy így meg fogok ijedni. Nem érdekes. BEfejeztük a terítést olyan 9 körül, és végre leleplezhettük a HR szobát volna.... ha Chery költözése miatt, nem kérték volna meg a fiúkat, hogy pakolásszanak. Úgy hogy addig a Staff roomban ücsörögtünk, de addigra már nagyon rossz kedvem lett, bizonyos okok miatt, és már semmihez sem volt kedvem. Akkor a fiúk jöttek olyan 10-fél11 között. Megmutattuk a szobát, és szerintem nekik is nagyon tetszett. Beszélgettünk egy darabig, aztán bejött anyám is...[itt olyan rész következik amiről nem beszélhetek] A szobámban feküdtem az ágyamban, és csak könnyeztem, hogy nekem itt kell lennem, és a rohadt életbe már haza akarok menni! Próbáltak a többiek vigasztalni, de hiába. Később már ők is elmentek lefeküdni, én pedig megírtam a mai bejegyzést. Megye aludni, mert holnap szobatakarítás lesz.:

Puszi mindenkinek!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifemyway.blog.hu/api/trackback/id/tr762881261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása